donderdag 15 april 2010

@#$#@%$?!&?!%*&@

Tja... Zo voelt het.. Helaas weer niet gelukt... De moed zakt me aardig in de schoenen.. Zondagavond ongesteld geworden (2 dagen te vroeg). Heb dinsdag even naar Rijnstate gebeld. Had bij voorbaat al een afspraak staan voor a.s. woensdag 21 april over hoe en wat nu verder als ik ongesteld zou worden en helaas die afspraak moet dus gewoon doorgaan.. Aangezien die woensdag dan dag 11 is, dus inseminatiedag, heb ik gevraagd of ik misschien al eerder terecht kon, maar nee...

Misschien ook maar beter, anders wordt het zo'n gehaast en gejakker en ik moet gewoon rustig de komende onderzoeken en gesprekken ondergaan; dat is beter voor de hormoontjes.

Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat.. Ik hoop dat als alles goed is, ik voor IVF mag gaan.. Afwachten dus...

4 opmerkingen:

  1. 16-04-2010
    Balen meid! Je gevoel is zo herkenbaar.
    Na elke 6 pogingen vindt er een evaluatie plaats en de kans is groot dat ze het met je gaan hebben over een HSG onderzoek. Als hier niets bijzonders uitkomt, kun je weer verder met 6 pogingen KID of misschien wel IUI.
    IVF kan niet in Arnhem. Niet omdat Arnhem niet wil, maar omdat ze wat de IVF betreft samenwerken met Utrecht en zij behandelen geen alleenstaanden. Het is gewoon discrimnatie!

    Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen en eerst 21 april afwachten. Zelf hoop ik begin volgende week mijn laatste KID te hebben en 27-4 staat het uitleg gesprek gepland voor de IUI.

    liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 19-04-2010
    Wat jammer zeg en wat frustrerend! Hoop dat ze woensdag goed nieuws voor je hebben.

    Leuk om een weblog gevonden te hebben van een dame die met hetzelfde bezig is. Was ook per ongeluk op die van Monique gestuit. Fijn om elkaars ervaringen te lezen.

    Groeten Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 20-04-2010
    Heel veel succes morgen! Ik ben erg benieuwd naar hoe je gesprek verloopt.
    Ik zit sinds vanochtend weer op het beruchte wachtbankje.

    Wat de IVF betreft heb ik vandaag gehoord dat het niet mogelijk is in Arnhem, omdat ze samenwerken met Utrecht, maar….. dat je natuurlijk altijd op zoek kunt gaan naar een ziekenhuis die je er wel mee wil helpen. Arnhem wil hier dan wel aan meewerken om de rietjes te leveren.
    Maar nogmaals: Veel succes!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 21-04-2010
    Hoe is het vandaag gegaan?
    Antwoorden kunnen krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen