zondag 21 augustus 2011

2e echo...

Dinsdagochtend voor 2e echo naar het ziekenhuis geweest... Mijn ei was gegroeid en ook het baarmoederslijmvlies zag er goed uit. Ik moest na de echo een ovulatietest doen. Die vertoonde al een dun tweede streepje.. Maar was nog negatief.

Vervolgens 2 buisjes bloed laten prikken. 's Middags werd ik gebeld dat de terugplaatsing aangemeld zou worden in Utrecht. Daarna door Utrecht gebeld. Ik moest woensdagavond om 18.30 uur de Pregnyl spuiten en maandag (morgen dus) is de terugplaatsing als alles meezit..

Ik word morgenochtend tussen 10.00 en 12.00 uur gebeld of mijn embryo goed ontdooid is. Als alles goed is, is morgenmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur de terugplaatsing.. Zo spannend!!! Vandaag nog maar een lekkere borrel gedronken.... Vanaf morgen hopelijk alcoholvrij.. Haha!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten