zaterdag 24 december 2011

Stand van zaken

Zo, het knippen en plakken van mijn berichten is klaar.... Nu alleen nog alle reacties toevoegen.. Het waren iets minder berichten, ongeveer 100.. Pff..

Hoe is het nu? Ik had op 10 november de punctie en zondag 13 november de terugplaatsing. Er waren 3 embryo's ontstaan, dus ook nog 2 in de vriezer. Helaas werd ik 23 november ongesteld... De teleurstelling was minder heftig dan de vorige keer... Je baalt weer ontzettend natuurlijk, maar je moet er weer mee dealen..

Inmiddels is mijn schattige neefje ook geboren. Zo blij met hem!! Het is écht een schatje! En wat zijn mijn broer en mijn schoonzus blij! Ook mijn ouders eindelijk opa en oma!

Zit nu weer op een ongesteldheid te wachten. En net zoals de vorige keer, duurt dit weer lang.. Inmiddels alweer 3 dagen te laat... Zodra ik ongesteld word, kan ik het ziekenhuis weer bellen voor een echoafspraak en dan ga ik voor terugplaatsing van de cryo.

Hopelijk wordt 2012 dan mijn jaar!! Ik wens iedereen fijne feestdagen en veel geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!!

1 opmerking:

  1. Dus ook overgestapt! Ik ben blij dat ik je hier weer kan volgen.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen