donderdag 15 maart 2012

Ik klim weer op...

Het gaat weer de goede kant op met mij! Op mijn werk word ik fantastisch ondersteund door een hele lieve collega. Hij neemt me een hoop werk uit handen en ik heb weer lucht... Het voelt goed! Alles lijkt weer onder controle te zijn.

Vorige week therapiesessie gehad en dat was een eyeopener.. Heb weinig gepraat maar moest mijn gevoelens vooral naar boven laten komen en dat gebeurde... Er kwamen heel veel tranen.. Pfff... Heftig was het. Er volgen binnenkort nog een aantal sessies..

Voor nu is het afwachten tot ik ongesteld word. De medicatie is in huis, dus ik ben er weer helemaal klaar voor! Dus kom maar op met die menstruatie!

1 opmerking:

  1. Spannend, meid! Fijn dat je de kracht voor de laatste poging hebt gevonden en helemaal voor kunt gaan. Ik duim dat het resultaat net zo positief is als jij nu bent!

    BeantwoordenVerwijderen