vrijdag 27 maart 2009

Bezoek klinisch psycholoog

Vandaag, vrijdag 27 maart, om 10.15 uur afspraak met dr. van Duinen. Hij vertelde zijn rol in het verhaal. Hij begeleidt mensen in dit medische proces. Ik moest wat over mezelf vertellen en hij heeft mij een aantal vragen gesteld. Het was een erg prettig gesprek. Nu is het nog even afwachten of ik geaccepteerd word. Wel raar eigenlijk. Ieder stel kan zo maar een kind krijgen en ik moet eerst 'geaccepteerd' worden. Hij legde uit dat dit is omdat zij medisch verantwoordelijk hiervoor zijn. Ok dan.. Volgens dr. van Duinen is de wachttijd korter. Hij had het over 6/7 maanden! Jee, dat zou betekenen dat ik eind augustus al een oproep kan krijgen!! Wauw!

Op 7 april word ik weer besproken in het maandelijkse teamoverleg. Dan duurt het ongeveer 2 weken totdat ik weet of ik door mag... Heel spannende tijd dus nu tegemoet.. En weer wachten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten