vrijdag 27 maart 2009

Oproep klinisch psycholoog

Bij mijn afspraak in het ziekenhuis ben ik vergeten te vragen hoe lang het zou duren voordat ik op gesprek moest komen bij de psycholoog... Inmiddels is het maandag 23 maart en ik ben nog steeds niet gebeld. Al 2 maanden aan het wachten dus.. Daarom heb ik zelf maar eens met het ziekenhuis gebeld.

Ai, er was een foutje gemaakt.. Mijn dossier lag in het archief. Dat was niet de bedoeling.. Ik kreeg te horen dat ik zo snel mogelijk een berichtje zou krijgen van de psycholoog. Dus even afwachten nog.

Donderdag 26 maart werd ik gebeld! Door de psycholoog, dr. van Duinen. Een heel aardige man. Of ik vrijdag 27 maart om 10.15 uur zou kunnen komen. Nou, komt dat even goed uit. Ik ben vrijdag vrij! Hoef ik dus geen smoezen te verzinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten