maandag 6 juli 2009

Uitleg KID-behandeling Rijnstate

Dinsdag 30 juni was het dan zo ver. Ik had een afspraak in het Rijnstate voor de uitleg van de KID-behandeling. Heel spannend!

Samen met mijn moeder ging ik er heen. Ik had een ontzettend leuk en fijn gesprek met mevrouw De Man. Zij heeft alles heel duidelijk uitgelegd. Samen hebben we 3 donoren uitgezocht. Het is nu afwachten tot ik ongesteld word. Dan kan ik daarna met de ovulatietest beginnen.

Aan de hand van de ovulatietest wordt bepaald wanneer je eisprong gaat plaatsvinden. Als ik een positieve test heb, moet ik bellen met het Rijnstate en maken ze een afspraak voor de 1e inseminatie! Oh, wat spannend allemaal. Als alles meezit, zou ik over ongeveer 2 weken dan geïnsemineerd gaan worden!! Ik kan niet wachten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten