donderdag 16 juli 2009

Inseminatie

Vandaag om 11.10 uur afspraak met dr. Kraaijenbrink. Mam gaat mee. Raar, gisteren was ik veel zenuwachtiger. Vandaag ben ik de rust zelve.. Ook erg goed geslapen. Gisteravond trouwens laatste sigaretje gerookt en ook laatste glaasje rosé voorlopig...

Rond 11.30 uur was het dan zover. De dokter ging 'mijn' rietje halen en dat werd ingebracht. Voelde even raar omdat het helemaal tot in je baarmoeder wordt ingebracht. Het was zo gepiept! Binnen 10 minuten stonden we eigenlijk alweer buiten!

Onbewust heb ik een beetje krampachtig de 1e paar uur na de inseminatie de benen bij elkaar geknepen.. Haha! Het loopt er echt niet uit, maar toch. Nu dus rustig afwachten.. Vanavond uit eten, maar geen wijntjes voor mij.. Lekker fris!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten