vrijdag 4 december 2009

Ovulatietest 5

Vanmorgen weer begonnen met testen.. Dag 9 vandaag, maar ik wil op safe gaan deze keer. Helaas negatief. Voor de zekerheid heb ik ook nog de test van het Kruidvat gedaan; die gaf een positief resultaat! Hier word ik dus echt moedeloos van.. Vanavond maar weer opnieuw testen.

Tot nu toe weer alles negatief. Vrijdagavond (beide testen negatief), zaterdagochtend (de test van het Kruidvat leek positief te zijn, maar die van Clearblue was negatief), zaterdagavond, zondagochtend, maandagochtend... Heel erg vervelend. Heb nu een berichtje gestuurd naar de psycholoog met wie ik destijds een gesprek had. Ik wil een vast aanspreekpunt in het ziekenhuis bij wie ik terecht kan met mijn vragen en onzekerheden. Hopelijk krijg ik snel een reactie en ondertussen ga ik maar gewoon door met testen...

Dinsdagochtend weer nietsvermoedend een test gedaan; plasje opgevangen in een ander bakje, want maandagavond stootte ik het glas kapot waar ik normaal de plasjes in opvang.. Ik moest een nieuwe verpakking Clearblue open maken.. Tijdens het wachten ben ik maar vast brood gaan smeren. Uiteraard ging ik ervan uit dat de test weer negatief zou zijn, maar wat bleek..... hij was POSITIEF!!!! Ongelooflijk, ik zag écht een smiley staan! Ik heb er wel 20 keer naar gekeken, maar hij was écht positief. Ik heb even een traantje weggepinkt... Eindelijk dan weer!

Dus gebeld met het ziekenhuis en mag woensdag komen voor poging 4! Oh ja, heb een keurig bericht terug gekregen van de psycholoog; hij mailde dat hij mijn bericht door zou sturen naar een gynaecoloog van het KID-team. Ik heb hem maar meteen even terug gemaild dat ik nu een positieve test in handen had... Maar desalniettemin hoop ik toch een aanspreekpunt te krijgen.

2 opmerkingen:

  1. 05-12-2009
    Wat frustrerend zeg! Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Ik hoop dat gauw beide testen duidelijk positief worden en je voor je inseminatie kan gaan. Succes!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 07-12-2009
    Hmm dat is zeker niet fijn. Bij mij deed de Ovulady (via het Rijnstate verkrijgbaar) het uiteindelijk goed. Dit na klungelen met die van sensitest en matcare. Heb je hem nu gemist?? Je kunt ook een afspraak maken en gelijk vertellen dat twijfelt en vragen of ze een echo maken. Ze kunnen dan je eitje opmeten. Is bij mij ook gedaan, omdat ik zo vaak onzeker was en hem ook al eens gemist had.
    sterkte en succes !!
    groetjes,
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen