zondag 7 februari 2010

Geen eisprong

Shit.. Geen eisprong gehad... Super gefrusteerd... Vorige week zondag begonnen met testen, dag 10. Op woensdag, dag 13, nog steeds geen positieve test.. Vreemd, want bij de vorige testen was dag 13 de dag van de positieve test, en niet later.. Nou ja, gewoon doorgegaan met testen dan maar.. Vrijdagochtend, dag 15 wederom negatief. Ziekenhuis gebeld. Die vroegen of ik soms ergens heel erg druk mee was, of gestresst, omdat dat de eisprong uit zou kunnen stellen.. En ja, ben heel druk op mijn werk en dacht iedere keer, oh jee, het komt helemaal niet uit als ik nu naar het ziekenhuis moet... Tja. Mijn 'gebeden' zijn blijkbaar verhoord.. Gister en vandaag nog getest, maar helaas negatief.

Het valt me zeer zwaar.. Weer een maand verloren en weer een maand ouder... Ik ga nu echt proberen het wat meer los te laten, misschien helpt dat.. En als ik tijdens een drukke werkweek naar het ziekenhuis moet.., so be it!! Nu dus eerst weer ongesteld worden en begin maart weer testen...

1 opmerking:

  1. 13-02-2010
    Hoi hoi,

    Ik heb gisteren je weblog herontdekt en lees veel herkenning. Het is een ontzettend zwaar traject waar we in zitten en de teleurstellingen gaan er steeds harder in hakken.
    Ik hoop dat je de volgende maand een knallende positieve ovulatietest hebt en 2 weken later een knallende positieve zwangerschapstest!
    Ik zag dat mijn weblog al gelinkt was op die van jou en zal die van jou ook linken op de mijne.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen