zondag 7 maart 2010

Ongelooflijk... Weer geen eisprong

Het is niet te geloven, maar deze maand dus weer geen eisprong gehad... Ik begon dit keer al op dag 8 met de testen, omdat ik na 25 dagen alweer ongesteld werd. Om te zorgen dat ik de eisprong niet zou missen, begon ik op dag 8. Helaas na 9 dagen testen t/m dag 16 nog steeds geen positieve test in handen.. Ongelooflijk... Heb dus woensdag 3 maart het ziekenhuis gebeld. Verhaal uitgelegd, 2 maal achter elkaar geen eisprong..

Ik kom nu in aanmerking voor een echo! Ik moet bellen met ZH op de 1e dag van mijn ongesteldheid. Dan wordt bepaald wanneer ik voor een echo moet komen. Heel spannend! Ze kunnen dan dus zien of er een eitje klaar ligt. Hoe of wat verder? Geen idee.. Ik laat het wel over me heen komen, maar hoop nu echt echt echt dat het gaat lukken!!

1 opmerking:

  1. 07-03-2010
    Dit is echt ongelooflijk balen voor je! Goed dat je echo’s gaat krijgen, houden ze de groei goed voor je in de gaten en dat geeft meer rust en zekerheid.
    Ik heb woensdag weer mijn eerste echo en hopenlijk is er al een mooi eitje aan het groeien.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen