maandag 9 augustus 2010

Eindelijk weer aan het testen

Zo, eindelijk mag ik nu dan weer met testen beginnen. Dat is alweer even geleden.. Moest de gebruiksaanwijzing weer lezen.. Haha!

Ben weer goed opgeknapt na de kijkoperatie. De hechting uit mijn navel is er al uit; die in mijn onderbuik nog niet. Het zijn zelf oplosbare hechtingen, dus die zal er een dezer dagen ook wel uit gaan..

Ook weer ongesteld geweest en vanaf gisteren weer begonnen met testen (gister was dag 10). Vandaag er 2 testen tegen aan gegooid, 1 's morgens en 1 vanavond, maar tot nu toe alles nog negatief.

Ik had verder vandaag de telefonische afspraak met Annemieke Nap. Ze vertelde wat ik eigenlijk al wist. De ene eierstok zit dus dicht; hoe dat kan is niet te zeggen, maar de andere ziet er prachtig en mooi uit, dus die moet het werk gaan doen! Ze vertelde ook dat die dan de functie van de dichte eierstok overneemt. Verder geen bijzonderheden, ik kan gewoon weer verder gaan zoals afgesproken met nummer 3!

Hopelijk heb ik een dezer dagen een positieve test en kan ik eindelijk weer eens wat zaadjes ontvangen. Ik ben er helemaal klaar voor!! We gaan er weer voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten