vrijdag 24 december 2010

Misschien een kerstkindje??

Vanmorgen een positieve ovulatietest in handen! Verwarring alom... De eitjes waren gister nog maar 12 en 13 mm en dan nu een positieve test? Dit had ik niet verwacht, ik moest toch nu voor een tweede echo vandaag? En morgen geen IUI mogelijk... Ahh!!! Gebeld met het ziekenhuis en gevraagd wat te doen. Ik moest gewoon komen en dan zouden we gaan kijken. Ik moest ook de Ovitrelle spuiten.

Bij de echo bleek één ei niet doorgegroeid. De andere 2 waren netjes doorgegroeid tot 15 en 16 mm. Dus 2 prachtige eitjes! En nu? Morgen geen IUI mogelijk omdat het lab niet werkt. Ik stelde voor om dan vandaag de IUI te doen; de zaadjes blijven immers langer leven.. Dat vond de gyn geen goed idee. Morgen zou toch de allerbeste dag zijn en het zou zonde zijn om nu 3 rietjes te gebruiken (€ 300).

Voorstel uiteindelijk om dan morgen een gewone KID te doen, dus gewoon 1 rietje insemineren. Daar ging ik mee akkoord dus op naar de secretaresse voor het maken van de afspraak. Bleek dus dat er een week geen KID mogelijk is i.v.m. Kerst en Oud en Nieuw. De gyn wist dit niet. Lekker! Zonde om deze 2 mooie eitjes zomaar te laten gaan, dus met elkaar besloten dat we toch vandaag er dan 1 rietje inbrengen. Zo gezegd, zo gedaan. Het wachten begint dus weer....

P.S. Het leven zit raar in elkaar.. Met mijn oma gaat het helemaal niet goed.. Ze wordt morgen bediend... Ik ben er vanmiddag met mijn moeder geweest en we hebben alleen maar zitten huilen... Het is ook zo dubbel.. In mij gaat er hopelijk een nieuw leven ontstaan en mijn lieve omaatje... die is bijna aan het einde van haar leven.. Heel verdrietig allemaal..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten