dinsdag 18 januari 2011

Gaat dit ongeluksgetal geluk brengen?

Tja... We staan voor poging 13.. Gister 1e echo gehad. Er lagen 2 prachteitjes klaar... Dat hoor ik iedere keer.. Hopelijk gaat het nu dan toch écht gebeuren.. Morgen voor de 2e echo naar het ziekenhuis. Ben sinds vanmorgen ook weer begonnen met de ovulatietesten.

Als de test positief is moet ik nu Pregnyl spuiten in plaats van Ovitrelle. Dat had wel iets meer voeten in de aarde.. De Ovitrelle zat al kant-en-klaar in een spuit. De Pregnyl moest ik helemaal zelf klaar maken. 2 ampullen, 1 met vloeistof, 1 met poeder, een spuit, een heel dikke naald (voor het opzuigen van de vloeistof en het mengen met de poeder) en een normale naald.. Tot nu toe nog niet nodig gehad dus.. Hij ligt nu in de koelkast klaar.

Morgen dus maar afwachten.. Misschien morgenvroeg een positieve test?

P.S. Ik wil Monique en Femke ontzettend bedanken: super meiden hoe jullie mij steunen en iedere keer weer lieve berichten aan mij schrijven. Het voelt heel fijn om begrepen te worden en dat jullie me steeds weer een hart onder de riem steken. Echt top! Ook alle anderen die meelezen met mijn weblog en af en toe een berichtje achter laten: bedankt! Het is toch iets dat je niet met iedereen kunt delen en op deze manier vind ik toch mijn steun. Dus nogmaals iedereen: super bedankt!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten