zondag 13 februari 2011

Op naar poging 14, 1e echo

Afgelopen vrijdag 1e echo weer gehad en zoals iedere keer nu ook weer 2 prachtige follikels te zien. Morgen (maandag) moet ik terug komen voor echo 2. Ben vanaf gisteravond weer aan het testen, maar tot nu toe nog negatief. Heb mijn zorgen geuit, poging 14 alweer. Moest vrijdag dus nog bloed prikken, maar geen bericht gehad dus alles ziet er gewoon weer in orde uit.

Als mijn test vanavond positief is, heb ik afgesproken, vóór de inseminatie toch eerst nog een echo te doen, voor de zekerheid. Want meestal haal ik die 2e echo niet. De dag dat ik de 2e echo heb, is (bijna) altijd de dag dat ik geïnsemineerd wordt.... Even afwachten dus, straks weer testen. Sowieso dus morgen weer naar het ziekenhuis en gelukkig dezelfde arts als afgelopen vrijdag.

Heb ook meteen een afspraak met dr. Bancsi gemaakt. Dat kon al op maandag 28 februari! Niet te geloven zo snel, dus hopelijk heb ik een goed gesprek en mag ik ook voor ICSI gaan, maar we gaan er gewoon weer vanuit dat dat niet nodig is en dat poging 14 mij zwanger maakt!! Toi toi toi weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten