maandag 14 februari 2011

Ze zitten er weer in!!!

Gisteravond positieve ovulatietest, dus meteen de Pregnyl gespoten.. Au.. Vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis en moest nog wel even uitleggen waarom ik dan die echo moest, aangezien ik voor de IUI moest komen. Maar alles was duidelijk, dus ik kon gewoon op de afgesproken tijd komen. Had gekozen voor mijn donor 2e keus, omdat het met donor 1 beide keren niet gelukt was, dus misschien dat donor 2 meer geluk zou brengen.

Dus vanmorgen bij het lab de zaadjes opgehaald. Bleken ze toch van donor 1 te zijn. Ze hebben alle donoren goed doorgenomen en deze was afgevallen. Beetje lullig dat ik dat nu te horen kreeg en niet vanmorgen al aan de telefoon; nu waren de zaadjes al opgewerkt, dus geen weg meer terug. Dit was nog mijn enige donor. Van de 3e waren alle rietjes eerder al op.

Maar ja, misschien moet het dan zo zijn en brengt me dit gewoon geluk! Voor de IUI dus zogezegd de echo en mooi mooi, de 2 follikels zaten er nog en waren heel mooi doorgegroeid! Alle omstandigheden waren gewoon perfect: mooie follikels en mooi dik slijmvlies!

Dit keer 5 miljoen zaadjes gekregen. De gyn bracht ze met beleid in en heeft het rietje nog even laten hangen. Vervolgens heeft ze mij nog even 10 minuten laten liggen. Je weet maar nooit zei ze.. Ben erg fijn geholpen vandaag, iedereen was ontzettend lief.

Heb na de IUI nog wel even 2 extra donoren uitgekozen, mocht er een volgende keer zich weer zoiets voordoen, beide met nog genoeg rietjes en ook al gerealiseerde zwangerschappen.

Voel me goed en blij vandaag. Hopelijk zorgt Valentijn voor het grote geluk voor mij!! Laten we het hopen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten