dinsdag 1 maart 2011

Weer teleurgesteld... Opladen weer...

Had gister een afspraak met dr. Bancsi over hoe nu verder. Ik had die afspraak 2 weken geleden gemaakt toen ik voor de IUI kwam, omdat , mocht poging 14 mislukken, ik wilde praten over het vervolg.. Super goed gesprek gehad! Hoefde me niet te verdedigen enzo dat ik nu voor ICSI wil gaan. Het was meteen goed! Hij heeft alvast wat uitgelegd en ik kreeg een enorme infomap mee en een mega waslijst voor de apotheek.

En ja hoor, ik voelde het al aankomen, 's middags... Ongesteld... %^$&*()#*@ Geen Valentijnskindje dus... Helaas..

Ben gisteravond (heel onnatuurlijk) begonnen met de pil. Heb op 21 maart een afspraak voor de uitleg van dit traject en er is dan ook een schema voor me gemaakt met welke hormonen, pillen etc. ik moet gaan gebruiken. Nu dus even rust...

Kreeg vandaag de afspraakbevestiging voor 21 maart en daar stonden ook meteen 2 afspraken op voor dinsdag 12 april.. Weet niet wat er 12 april dan gaat gebeuren? Morgen maar even bellen dan met het ziekenhuis..

Kreeg vanavond van een lieve vriend van mij een mooie ketting met een boeddha eraan... Zijn vriendin had vanmorgen een positieve zwangerschapstest.. En die ketting heeft haar dus geluk gebracht en daarom moest ik hem vanavond krijgen.. Hopelijk gaat ie mij ook geluk brengen.. Wel verdrietig die contrasten, ik had ook graag zwanger willen zijn nu.. Ik gun het mijn lieve vrienden ontzettend, een kindje is bij hen ook zo gewenst... Nu alleen ik nog..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten