zondag 5 juni 2011

Dikke tranen...

Ja, die heb ik vanmorgen gelaten.. Wat ben ik verdrietig en dat is zacht uitgedrukt.. Gisteravond al wat bloedverlies bij het plassen. Toen hoopte ik nog dat het met de innesteling te maken had.. Nu vanochtend was het niet te missen.. Gewoon dik ongesteld geworden.. Heb een flink potje gejankt en nu ik dit typ zit ik weer te janken... Ben zo ontzettend teleurgesteld.. Had zo gehoopt dat het nu zou lukken..

Het valt niet mee om me te herpakken... Heb ook totaal geen zin om iets te ondernemen vandaag.. Zit gewoon beetje domweg op internet te surfen.. Voel me echt vreselijk.. Morgen maar ziekenhuis bellen ofzo... Weet het ook niet... En dan vrijdag toch nog een zwangerschapstest doen.. Echt onzinnig, ben hartstikke ongesteld..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten