vrijdag 27 mei 2011

Terugplaatsing!!!

Gisteren om 10.00 uur werd ik behoorlijk zenuwachtig.. Vanaf dat moment kon ik gebeld gaan worden.. Om iets over half 11 ging mijn telefoon! Ziekenhuis Utrecht. Er waren 5 embryootjes ontstaan, waarvan 2 van goede kwaliteit! Dat betekende 1 voor de terugplaatsing en 1 om in te vriezen. Ik was helemaal hyper!!
's Middags om 15.10 uur moest ik in Utrecht zijn. Ik ben heel fijn geholpen en de terugplaatsing is een feit! Over 15 dagen moet ik een zwangerschapstest doen, op vrijdag 10 juni dus... Het wachten is dus weer begonnen.. Heel heel spannend...

Heb nu toch wel wat nalast van de punctie en kreeg van Utrecht te horen dat ik het toch echt een beetje rustig aan moet doen. Dus de komende 2 weken even veel rust nemen, gewoon werken en 's avonds geen afspraken maar lekker thuis voor de buis. Dat gaat me wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten