zondag 8 mei 2011

Lucrin en Gonal-f

Vanaf 28 april ben ik Lucrin aan het spuiten. Vandaag is daar de Gonal-f bijgekomen. Weer een nieuwe spuitervaring.. Haha! Alles werkt iedere keer toch weer anders, dus zat ik straks wel weer een beetje zenuwachtig te wezen voor de Gonal-f. Gebruiksaanwijzing 10 keer doorgelezen.. Ja, snap ik het? Ok, spuiten maar! Wel pittig, 2 spuiten per dag nu.. Maar wat moet, dat moet!

Volgend drama was hoeveel ik mee moet nemen op vakantie.. Vertrek vannacht voor een weekje naar Turkije en zat te twijfelen hoeveel Gonal-f ik mee moest nemen. Ik weet nog niet hoeveel keer ik uit 1 pen kan spuiten. Ik moet 187,5 IE spuiten en de inhoud van de pen is 900 IE, dat zou neerkomen op 4,8 keer spuiten, dus 4 keer. Reken, reken, 8 dagen weg en vandaag al gespoten, dus in totaal 9 keer tot ik weer thuis ben. Dat betekent dus 3 pennen mee, de aangebroken en 2 nieuwe. Maar Miep dat ik ben, heb er toch nog maar een 4e ingegooid.. Je weet maar nooit... Ook genoeg naalden en alcoholdoekjes mee.. Wel spannend.. Het zit allemaal in mijn handbagage, samen met de medische verklaring van het ziekenhuis en het medisch paspoort van de apotheek.

Geen gestress en gezenuw meer nu.. Nog even paar uurtjes slapen en dan op naar Schiphol!! Ga een heerlijk weekje relaxen en genieten.... En als ik terug ben gaan we eens kijken hoeveel eitjes ik geproduceerd heb...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten