donderdag 9 februari 2012

Terugplaatsing geschied!

Dinsdagochtend werd ik gebeld: mijn cryo was goed ontdooid! Yeah! Om 15.00 uur waren mijn mams en ik present in Utrecht. De terugplaatsing verliep goed. De vorige keer had ik een mooi 8-cellig embryo (kwaliteit 1), dus ik was nieuwsgierig hoe deze embryo eruit zag. 'Hij is van iets mindere kwaliteit dan de vorige keer.. Hij is 5-cellig..'. 'Maar dit wil niet zeggen dat hij niet goed is, we plaatsen terug bij 4-cellig of meer, dus maak je geen zorgen en ga nu niet met een rotgevoel weg, je embryo is goed genoeg om terug te plaatsen'.

Hmmm.. Voelt wel een beetje raar toch wel, maar op hoop van zegen maar weer! 5-cellig embryo, 5e terugplaatsing, 7 februari: 7 minus 2 = 5.. Haha, zou het getal 5 me dan geluk brengen??

Heb maandagavond en dinsdag eind van de dag nog acupunctuur gedaan en hopelijk ondersteunt dit ook mijn innesteling... Moet nog 1 weekje werken en dan ga ik lekker een weekje op vakantie.... Dus hopelijk niet zoveel stress die 2e wachtweek... Maar lekker genieten!

2 opmerkingen:

  1. Ik ga heel hard voor je duimen dat 5 jouw getal wordt!
    Fijn dat je cryo weer bij lekker bij jou is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Vee

    hoe gaat het met je?
    Hou je het wachten nog een beetje vol?

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen