dinsdag 24 juni 2014

De laatste loodjes

Hier weer even een update van de aanstaande mama. Het gaat goed met me. Ik geniet lekker van mijn zwangerschapsverlof en heb last van nesteldrang en hamstergedrag haha! De zolder is al opgeruimd en ook de keukenkastjes zijn schoon. En de koelkast is gevuld! Grappig wat die hormonen met je doen..

De babykamer is klaar, de box staat, de kleertjes zijn gewassen en gesorteerd en de kinderwagen kan ook zo in gebruik! Zo fijn om hier mee bezig te zijn.. Al voelt het af en toe nog heel onwerkelijk en moet ik mezelf echt soms knijpen om te beseffen dat het écht waar is! Ik word mama, ik krijg een kindje..

Vorige week heb ik een fotoshoot gehad van mijn zwangere buik. Zo'n mooie herinnering voor later..


3 opmerkingen:

  1. Geniet ervan!
    groetjes Gerda (stille meelezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou die kleine, schattige meid al geboren zijn? Ik wens jullie alvast véél geluk samen!

    Ook ik ben een stille meelezer die over een 8-tal weken mijn eigen BAM-kindje in de armen mag sluiten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Vee,

    Van begin tot eind heb ik de afgelopen je blog gelezen. Hartelijk bedankt voor de inspiratie. Ik sta op de wachtlijst voor KID bij het Rijnstate ziekenhuis en heb afgelopen week een kijkoperatie gehad. Wat een ontzettend sterke vrouw ben jij! Zoveel tegenslagen als je hebt moeten verwerken. Het is nu ruim een week na je uitgerekende datum en ik hoop van harte dat je op het moment dat ik dit berichtje typ dat je je prinsesje in de armen hebt. Veel geluk samen!

    BeantwoordenVerwijderen