zaterdag 24 januari 2009

Mijn wens delen met mijn ouders

Mijn ouders weten nog helemaal niets van mijn grote verlangen.. Binnenkort gaan we met het hele gezin op vakantie en ik bedacht me dat ik dat het ideale moment zou vinden om mijn familie op de hoogte te brengen.
Maar ik kon toch niet meer zo lang wachten. Ik ben er zo vol van! Daarom heb ik het gister aan mijn ouders verteld. Ik vond het heel moeilijk.. Hoe moest ik het aanpakken. Maar eigenlijk ging het prima. Mijn ouders staan volledig achter me en steunen me. Ik ben zo blij dat ik het verteld heb!

Mijn mam gaat ook lekker mee naar de intake a.s. dinsdag. Ik vind het fijn dat ik het met hen kan delen. Van de week vertel ik het aan mijn broer en schoonzus. Wel spannend ook. Zij hebben namelijk ook een kinderwens en zijn al een aantal jaar bezig met zwanger proberen te raken. Ik ben benieuwd hoe zij zullen reageren, maar ik verwacht ook dat zij er positief tegenover zullen staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten