zaterdag 24 januari 2009

Oproep Rijnstate

Toen ik dinsdag bij de huisarts wegging bedacht ik me dat ik niet gevraagd had hoe lang het zou duren voordat ik bericht kreeg van het Rijnstate. Maar goed, ik had besloten dat als ik na een maand nog niks gehoord had, ik nog wel een keer zou bellen met de huisarts.

Donderdagmiddag 22 januari echter kreeg ik al een telefoontje van het Rijnstate!! Ze hadden mijn voice-mail ingesproken met de vraag of ik terug kon bellen... Ik was helemaal hyper!! Wat een snelle reactie! Ik heb me meteen even afgezonderd op mijn werk en ben gaan bellen, maar helaas kreeg ik niemand meer te pakken.

Ik heb het toen nog een paar keer thuis geprobeerd, maar helaas.
Ik heb toen vrijdag de 23e meteen om 08.15 uur gebeld en kreeg meteen contact! Ik mag dinsdag 27 januari al komen voor een intake-gesprek! Echt snel! Ik vind het zo spannend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten