donderdag 20 mei 2010

Ovulatietesten

Ben gister maar gewoon weer begonnen met het testen. Ik had aan dr. Roozenburg gevraagd of ik daarmee kon beginnen. De HSG was op dag 9 van de cyclus en normaalgesproken begin ik op dag 10 met testen. En als de uitslag vrijdag goed is, zou het maar zo kunnen zijn dat ik dit weekend nog voor inseminatie kan komen. Zij vond het prima dat ik ging testen en zo in ieder geval deze maand nog meepak.

Gister, dag 10, en vandaag, dag 11, helaas nog negatieve testen. Morgenvroeg voor de zekerheid wel even bellen naar het ziekenhuis dat ze mijn dossier klaar leggen omdat ik mogelijk in het weekend moet komen. En dan morgen het telefoontje van dr. Nap afwachten. Ik word om 11.30 uur gebeld.. Hopelijk is alles in orde en mag ik dit weekend weer de zwemmertjes ontvangen, dit keer van meneer 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten