zondag 23 mei 2010

Uitslag HSG

Vrijdagochtend ziekenhuis gebeld met de mededeling dat ze mijn dossier klaar moeten leggen, omdat ik dit weekend mogelijk zou kunnen komen.

Op mijn werk de hele dag vergaderingen, dus mijn telefoon moest mee omdat ik om 11.30 uur gebeld zou worden. Zenuwachtiger en zenuwachtiger werd ik toen ik om 12.00 uur nog niet gebeld was.. Dus heb ik zelf maar het ziekenhuis gebeld. Ik kreeg te horen dat ik waarschijnlijk zo terug gebeld zou worden. Toen het inmiddels half 4!! was heb ik nog maar eens gebeld.. Ik wilde immers weten hoe het zat in verband met de mogelijke inseminatie dit weekend. Het zou doorgegeven worden en ik zou echt nog gebeld worden.. Kort daarna ging dan eindelijk mijn telefoon, maar prutser dat ik ben, drukte ik het lijntje weg (nieuwe telefoon en ik ken het toestel nog niet goed genoeg...). Dus ik weer gebeld en ik werd toen gelukkig doorverbonden.

Nou, de uitslag dan. Was niet goed of slecht te noemen. De vorm van mijn baarmoeder was afwijkend en zoals ik al wist, was er maar 1 eierstok te zien. Dr. Nap wil nu een kijkoperatie laten doen. Ik heb meteen gezegd dat ik dat wel wilde. Mijn schoonzus heeft dit ook gehad en ik weet wat er te wachten staat. De wachtlijst hiervoor is ongeveer 6 weken! En die gaat pas in op het moment dat ik een afspraak in het ziekenhuis heb met dr. Nap om de kijkoperatie door te spreken. Dus heb ik nog een keer moeten bellen met Kunny voor een afspraak. Alle afspraken bij dr. Nap voor KID zaten al propvol. Dus nu moet ik a.s. dinsdag vóór 10.00 uur bellen met de afdeling VPG (voortplantingsgeneeskunde) en hopelijk hebben zij al snel een gaatje vrij..

Heb het nog even over de testen gehad maar dr. Nap zei dat ik nu niet zwanger mocht worden omdat de contrastvloeistof nog in mijn lichaam zit.. Nou ja, ik had toch écht wat anders gehoord van dr. Roozenburg?!?!? Dr. Nap vond het vreemd en zou het met haar opnemen... Dus 5 testen voor niks gebruikt... En ze zijn al zo goedkoop..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten