zondag 24 oktober 2010

Niet zwanger... En dus op naar poging 1 IUI

Mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden en de verkeerde signalen afgegeven.. Verdorie! Vrijdag, keurig op tijd, ongesteld geworden.. Op mijn werk notabene! En dan moet je daarna gewoon weer vrolijk aan het werk alsof er niks aan de hand is, en ik kon wel janken! Zucht...

Vandaag moest ik mijn eerste spuit zetten (Puregon), zo spannend!! Mijn schoonzus en broer die al de nodige ervaring hiermee hebben, kwamen me steunen gelukkig.. Samen alles goed doorgenomen en de spuit klaargemaakt. Jak, die naald... Ik hou helemaal niet van naalden... Maar het moest toch gebeuren en.. Het viel best mee eigenlijk... Morgen gaat het me alleen wel lukken.. Het schijnt steeds makkelijker te worden..
Morgenvroeg het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor een echo..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten