maandag 18 oktober 2010

Spuitinstructie

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de spuitinstructie die nodig gaat zijn voor poging 10, IUI 1. Hopelijk is het niet nodig allemaal, want ik zit nu nog in de spannende wachttijd.. Ik hoop vrijdag écht niet ongesteld te worden.. Heb van allerlei kwaaltjes waardoor je zou zeggen, die is hartstikke zwanger! Mijn haar zit voor geen meter, last van puistjes, pijnlijke borsten, koffie smaakt voor geen meter.. Zou het dan nu echt?? Ik durf het echt niet te hopen, ik ben al zo vaak teleurgesteld..

Maar goed, vandaag dus de uitleg van het spuiten (van hormonen) uitgelegd gekregen. Alles is me duidelijk, receptje bij de apotheek in bestelling, dus ben er klaar voor. Maar hoop stiekem dat het niet nodig is.. Van het weekend meld ik me weer, hopelijk met positief nieuws!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten