donderdag 7 oktober 2010

Update rondom poging 9

Even een kleine update van de afgelopen week. Vorige week woensdag had ik een afspraak met dr. Nap. Ik heb mijn bezorgdheid geuit.. Waarom nog steeds niet zwanger? Daarop heeft ze een inwendige echo gemaakt en er bleken 7 eitjes te liggen. Dit blijkt goed te zijn en passend bij mijn leeftijd. Daarna heb ik nog bloed laten prikken om te kijken naar de 'leeftijd' van de eitjes. De uitslag hiervan was gelukkig ook goed.

Ik heb ook meteen een afspraak gemaakt voor de spuitinstructie, voor het geval poging 9 niet gaat lukken en ik met IUI ga beginnen. Ik wil vooral geen maand overslaan. Die afspraak staat op 18 oktober gepland.
Maar goed, eerst nog een poging 9 te gaan. Ben afgelopen zondag weer begonnen met testen en gisterochtend had ik een positieve test. Dus vandaag mocht ik me weer melden in het ziekenhuis en heb ik weer een paar miljoen zwemmertjes ontvangen. Het lange wachten is dus weer begonnen...
De rietjes van mijn donor 1 zijn trouwens op..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten