dinsdag 10 januari 2012

Datum terugplaatsing bekend!

Gisterochtend in het ziekenhuis geweest en mijn ei was weer iets groter gegroeid. Mijn ei springt blijkbaar heel snel ook al is hij nog klein, want normaal zou een eitje tussen de 18 en 24 mm moeten zijn voordat hij gaat springen.. Bij mij was hij nog iets kleiner.. Maar goed, er zou overleg plaatsvinden met Utrecht over de datum van de terugplaatsing. Gistermiddag werd ik gebeld door Utrecht en de terugplaatsing staat gepland voor a.s. donderdag. 's Morgens word ik tussen 10 en 12 uur gebeld en hoor ik of mijn cryo goed ontdooid is. De terugplaatsing zal dan tussen 14 en 16 uur zijn. Ik hoop zo dat het goed gaat....

1 opmerking:

  1. Ohhhhhh spannend weer!
    Je loopt 4 dagen op mij voor, als alles goed gaat heb ik maandag de terugplaatsing.
    Mijn duimen draaien voor je.

    liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen