zondag 8 januari 2012

Echo's...

Afgelopen donderdag had ik mijn 1e echo. Het valt me allemaal best zwaar dus heb lekker een potje gejankt bij de gynaecoloog... Pff... Mijn ei was nog maar 10 mm. Zo klein had ik hem nog nooit op dag 10 van de cyclus. Moest vervolgens bloed prikken om te kunnen zien wat mijn ei zou gaan doen. Vrijdag was ik alweer aanwezig voor de 2e echo. Mijn ei was bijna 2 mm gegroeid. Ik moest gisterochtend beginnen met ovulatietesten. Als ik een positieve test had moest ik meteen de Pregnyl spuiten. Vreemd, want de vorige keer mocht ik geen positieve test hebben; de terugplaatsing zou dan niet door kunnen gaan.. Maar ook dit beleid is sinds kort veranderd.. Nu, vanavond heb ik een positieve test gehad, dus heb de Pregnyl gespoten. Morgen heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis en dan zal ik horen wanneer de terugplaatsing zal plaatsvinden.. Spannend!!!!

1 opmerking: