zondag 6 mei 2012

Een tweeling?

Gisteren mocht ik 2 van mijn embryootjes weer terug ontvangen. Ze zijn nu weer lekker bij mij.. Dit is de eerste keer dat ik er 2 teruggeplaatst heb gekregen.. Wel spannend. Het zou zo maar eens een tweeling kunnen worden dus.... Wow!

Van de 4 embryootjes die nog lekker lagen door te delen, bleek er helaas maar 1 goed genoeg om in te vriezen.. Ik heb dus in ieder geval nog een kans achter de hand.. Dat voelt fijn. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dat niet nodig is en ik over 2 weken een positieve zwangerschapstest in de hand heb!!

De eerste wachtweek kom ik meestal wel goed door, maar die tweede... Vreselijk! Maar.. Dan zit ik heerlijk in Turkije.. Ga heerlijk genieten van de zon, de zee en de rust.. Dus die tweede week ga ik gewoon prima door komen!

4 opmerkingen:

  1. Hoi vee.

    hier een meelezer; heel veel sterkte met de komende wachtweken!
    Geniet lekker in turkije met de wetenschap dat dit vast gaat lukken!

    groet van Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een spannende tijd, heel veel geluk de komende weken! Ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je 2 embryootjes in je buik zitten! Broed ze en geniet van je komende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad die eerste wachtweek valt meestal nog mee, het is die tweede dat het ergste is. Ik was laatst ook met vakantie tijdens mijn tweede wachtweek en ik kan het iedereen aanraden ;). Geniet van je vakantie en hopelijk heb je binnen 2 weken prachtig nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen