donderdag 17 mei 2012

Hulpeloos.... Machteloos....

Wat voel ik een grote grote leegte.... Ik geniet heerlijk van mijn vakantie; echt zalig in het zonnetje... Maar gisteren was het weer daar... Het rood dat ik zo niet wil zien!!! Vandaag heeft het zich heel erg doorgezet... Poging voorbij.... Althans... Heb toch vraagtekens... Kan het zijn dat 1 embryo zich afstoot en dat de ander nog lekker aan het groeien is?? Zaterdag doe ik de test...

Voor nu zit er niks anders op dan me er maar (weer) bij neer te leggen... Vanavond dan toch maar een wijntje bij het eten?!...

3 opmerkingen:

  1. Potverdikkie.... wat ontzettend balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meid wat een rot nieuws terwijl je zo heerlijk aan het genieten was/bent.
    Is het al 'tijd' voor je menstruatie? Het kan inderdaad zijn dat je wat bloed verliest omdat één van de embryo's het niet heeft gered. Ik hoop het voor je. En anders hoop ik dat je toch nog een beetje kan genieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé bah!
    Als het maar een klein beetje bloedverlies is, dan zou het misschien nog kunnen, maar als het is zoals je zegt, heel erg doorgezet, is er ook geen bedje meer voor de evt andere embryo :-(
    Ik geef je even een dikke digitale knuf.

    BeantwoordenVerwijderen