zaterdag 19 mei 2012

Definitief nee....

De waarheid is hard.... Vanmorgen een test gedaan en waar ik al bang voor was is uitgekomen... Negatief... Niet zwanger dus... Voelt klote... Moet weer janken door de lieve berichtjes die ik krijg...

Nu nog maar 1 allerlaatste kans.... Dat hakt er wel in zeg... Na de vakantie ziekenhuis bellen... Moet dan weer een maand rust nemen en dan moet juli de maand worden! Lijkt of ik me vrij relaxed voel maar er gaat natuurlijk weer van alles door me heen...

Probeer nog even te genieten van de laatste dagen hier in Turkije...

3 opmerkingen:

  1. Ach wat ontzettend jammer zeg. Bah bah zo niet leuk. Ik hoop dat je toch nog hebt kunnen genieten en alvast heel veel succes voor de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het niet gelukt is meid ! Misschien makkelijk gezegd...., maar geloof in je droom !

    Ik zal eens vaker op deze website kijken en ik hoop op positief nieuws !

    BeantwoordenVerwijderen