maandag 18 juni 2012

Allerlaatste poging voor de boeg..

Alweer even geleden dat ik wat schreef.. De vakantie was top en ik heb ontzettend genoten! Het ziekenhuis liet me weten dat ik moest bellen als ik aan de laatste poging toe was..

Die poging staat nu voor de deur. Eerder dan ik schreef... Je moet 1 menstruatie overslaan. Dat was dus die in Turkije.. 4 weken later zou ik dus ongesteld moeten worden en dat was dus vorige week woensdag... Welnu, ik ben nog steeds niet ongesteld.. Raar.. Maar kan me herinneren van een vorige keer dat er toen ook 5 weken tussen zat.. De hormonen schoppen alles in de war.. Wacht dus maar braaf af.

Voelt wel raar hoor... Merk dat ik er vrij nuchter in sta... Vergeet ook de foliumzuur te slikken. Ach... Dat slik ik al 3 jaar voor niks....

Toch blijft de hoop bestaan... Mijn allerlaaste poging in dit traject moet gewoon lukken!!!

1 opmerking: