zondag 1 juli 2012

Ik word mama!

Alle hoop is op deze allerlaatste poging gevestigd dus het zou geweldig zijn als ik in een volgend bericht dit inderdaad zo aan kan kondigen...

De stand van zaken. Na 5 weken en 1 dag werd ik ongesteld. Afgelopen vrijdag had ik de echo op dag 9 want op zaterdag was er geen spreekuur (meestal heb ik pas op dag 10 een echo). Mijn ei was al prachtig en ook het slijm zag er goed uit. Ik kon al aangemeld worden in Utrecht.

Heb zojuist de Pregnyl gespoten. Zondagmiddag staat de terugplaatsing gepland ervan uitgaande dat mijn mooie cryo goed ontdooit.. Ga een heleboel schietgebedjes doen! Dit gaat gewoon lukken!

4 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en sterkte meid. Dit moet hem gewoon gaan worden, kan niet missen gezien je titel ;). Ik ga voor je duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht "JOEHOE" wat een goed nieuws. En blijkbaar komt dat er ook aan ;-)

    Succes meid en ik duim hard mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel hard voor je aan het duimen!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Google kwam ik op je site. Wij hebben het hier pas 1 keer op de standaard manier geprobeerd en het is niet gelukt, dus dat is in niets te vergelijken met wat jij allemaal al hebt gedaan.. Ik wilde je gewoon als wildvreemde even geluk wensen, ik hoop dat het dit keer gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen