woensdag 18 juli 2012

En toen?

Ja, en toen? Wat nu? Voor mij is de deur nog niet dicht.... Zijn er nog mogelijkheden?? Ik had verwacht dat het ziekenhuis mij zou bellen of mailen over deze allerlaatste mislukte poging, maar niets van dit alles... Nadat ik na 10 dagen nog niets van hen gehoord had, heb ik een boze mail gestuurd. Direct daarop werd ik gebeld. Het ziekenhuis was door Utrecht nog niet op de hoogte gebracht van deze mislukte (laatste) poging... Ik liet mijn tranen de vrije loop.. Ze was zo lief en begripvol aan de telefoon.. We hebben fijn met elkaar gepraat.

Vrijdagochtend ben ik uitgenodigd voor een gesprek. Hierin mag ik alle vragen stellen en opmerkingen geven die ik nog heb. Ook zullen we bespreken of er nog mogelijheden zijn en zo ja, wat die dan zijn... Hmmm..

2 opmerkingen:

  1. Jeetje Vee, wat ontzettend %$&#*&^! Ik hoop dat je vandaag wat meer uitleg hebt gekregen en dat er mogelijk nog iets anders gedaan kan worden. Ik duim voor je. X Elisa

    BeantwoordenVerwijderen