vrijdag 27 september 2013

Vamos a Barcelona!!

We gaan naar Barcelona! Mijn mama en ik! Binnenkort. Want...

Alle onderzoeken gaven een goede uitslag. Het baarmoederonderzoek was een hel, zeer pijnlijk, maar alles voor mijn goede doel, mijn hoop, mijn verlangen!

Ook vanuit Barcelona groen licht. Het waren een paar heftige weken vol spanning. Maar alles bleek goed en in orde. Inmiddels heb ik de medicatie ontvangen. De bedoeling is nu eerst ongesteld worden. Op die dag begin ik met het plakken van hormoonpleisters. Dan moet ik een echo laten maken in Arnhem om de dikte van mijn baarmoederslijmvlies te meten en ook de grootte van de follikels.

Dat geef ik dan door aan de kliniek in Barcelona en dan wordt bepaald rond welke datum ik me mag melden voor de ontvangst van mijn embryo's. Dus dan kan de vlucht en het hotel geboekt worden. Kom maar op! We gaan ervoor!

2 opmerkingen:

  1. Wow Vee, wat maak je grote sprongen "ineens"! Je klinkt vol enthousiasme en kracht. Mooi om te lezen. Begrijp ik het goed dat je voor embryodonatie gaat? Of heb je nog eitjes van jezelf kunnen laten bevruchten daar?
    Wens je heeeeel veel succes in Spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Merel, ja inderdaad ga ik voor embryodonatie. Mijn eigen eitjes doen het helaas niet meer.. Spannende tijden breken weer aan.. Dank je wel!

      Verwijderen