zondag 6 oktober 2013

Fertifair

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Fertifair geweest. Dit is een 2-jaarlijkse bijeenkomst van de stichting Freya, een stichting voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen, voor wie zwanger worden niet vanzelfsprekend is.

Wat een fijne dag was dit.. Zoveel lotgenoten, schuitgenoten, gelijkgestemden.. Wat een herkenning en wat een fijn gevoel. Ik heb 2 lezingen bijgewoond voor alleenstaanden met een kinderwens. Ik heb daar lieve meiden ontmoet met wie ik fijne gesprekken heb gehad. Familie en vrienden leven met je mee, maar weten niet precies wat je voelt. Bij deze meiden was dat wel het geval! Fijn om de verhalen te delen met elkaar.

In de ochtend heb ik ook een lezing bijgewoond van 2 donorkinderen. Dit was ook fijn. Zij vertelden uit eigen ervaring hoe het is een donorkind te zijn. Na de lunch heb ik heerlijk een uurtje met yoga mee gedaan. Dat was even fijn voor de ontspanning.

Het was een bijzondere, emotionele, heftige dag waar ik met een ontzettend goed gevoel aan terugdenk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten