maandag 14 oktober 2013

Plakken, plakken!

Zo.. Het plakken is begonnen! Afgelopen vrijdag was het zover! Jee, ik was toch wel wat gespannen. Het zijn maar pleisters, maar toch.. Het viel reuze mee! Het zijn vierkante doorzichtige pleisters. Deze geven hormonen af die in het bloed worden opgenomen. Ik heb er 1 op mijn linkerbovenbeen en 1 op mijn rechterbovenbeen geplakt. Je voelt ze een klein beetje zitten en natuurlijk ben je voorzichtig met je broek aan- en uittrekken. Maar op een gegeven moment denk je er ook niet meer aan.

Iedere 4e dag moeten de pleisters vernieuwd worden, dus vanmorgen weer 2 nieuwe pleisters geplakt en de oude weggehaald.

Vrijdag had ik al aan Barcelona doorgegeven dat ik begonnen was met plakken. Vanmorgen kreeg ik een mail met het verzoek een echo te laten maken aanstaande vrijdag 18 oktober. Dus die afspraak is nu gemaakt! Om 09.30 uur mag ik me melden in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem. Het komt steeds dichterbij nu!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten