donderdag 24 oktober 2013

2 ieniemienie mensjes

Wauw, 2 prachtige ieniemienie mensjes zijn een heerlijk fijn plekje aan het zoeken in mijn baarmoeder. Ik voel ze af en toe stoeien om het mooiste en fijnste plekje te veroveren.. Om daar dan de komende 9 maanden lekker te blijven zitten en uit te groeien tot een iets groter ieniemienie mensje of mensjes. Ik koester deze 2 mensjes in wording en maak dagelijks contact met ze. Ik leg mijn handen op mijn buik en spreek ze liefkozend toe..

Ik voel me goed! En ben erg positief gestemd. Wat was het een bijzondere dag afgelopen maandag. Ik had de nacht van tevoren gelukkig goed geslapen. Toen het tijdstip van de afspraak naderde, kreeg ik wel wat kriebels in mijn buik. Om 12.00 uur mocht ik mijn 2 embryo's dan ontvangen. Ik heb ze gezien: 2 prachtige bewegende ieniemienie mensjes.

Mijn mama en ik hebben ook erg genoten van de dagen in Barcelona. Het weer was prachtig en het was fijn dit samen met haar te mogen doen. Ze heeft me erg gesteund! Veel steun ontvang ik ook van heel veel lieve mensen om me heen. Dat doet me ontzettend goed! Iedereen duimt, steekt kaarsjes aan, stuurt lieve berichtjes of doet gebedjes.

De spannende wachtweken zijn weer begonnen. Op maandag 4 november mag ik een test doen. Tot die tijd probeer ik een beetje te ontspannen en wat afleiding te zoeken. We gaan ervoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten