vrijdag 18 oktober 2013

Barça here we come!!

Joehoe!!! Het staat te gebeuren! Zo onwerkelijk!!! Maandag, maandag!!

Ok, even van voren af aan. Vanochtend de echo gehad. Mijn baarmoederslijmvlies zag er al mooi en dik uit. Fijn gesproken met lieve medewerkers daar. Iedereen wenste me veel succes en geluk.

Thuis gekomen, meteen een mail naar Barcelona gestuurd met de bevindingen van de echo en ook de foto's van de echo meegestuurd. Binnen een half uur had ik al een mail terug: het zag er allemaal goed uit en perfect zoals het moest zijn. Mijn baarmoeder is klaar voor de ontvangst van de embryo. Ik zou een telefoontje krijgen wanneer de transfer zou gaan plaatsvinden.

En dat telefoontje kwam dus vanmiddag al!! Terugplaatsing gepland maandag 21 oktober om 11.15 uur. Woehoep! Mama gebeld, broer gebeld, tante gebeld, vriend gebeld, appjes verstuurd... Ontzettend gejankt, emotioneel, ontdaan, spanning... Pfff...

En nu.. Alles geboekt en geregeld. Mijn mama en ik vliegen zondagochtend naar Barcelona (Girona). Maandag dan dé dag! Na de behandeling even relaxen en beetje bedrust houden. Daarna gaan we nog 2 daagjes genieten van deze geweldige stad en ga ik mijn mams alle mooie plekjes laten zien. Zeker niet te vergeten een bezoekje te brengen aan de Sagrada Familia.

Lieve meelezers, duimen jullie voor me? En denken jullie aan me maandag?

Nog even zeer bijzonder om te melden: mijn lieve voormalige gyn Carolien gaat toevallig ook volgende week naar Barcelona. Ze gaat een bezoekje brengen aan het klooster van Montserrat met de zwarte Madonna, die staat voor vruchtbaarheid. Ze zal een schietgebedje voor me doen daar liet ze me weten. Hoe lief is dat!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Vee,
    We hebben een paar jaar geleden even heen en weer gemaild. Ik stond toen in een hele andere fase van het proces dan jij (ik al heel wat teleurstelling, jij aan het begin). Ik ben je blog altijd blijven volgen en wil je heel heel heel veel succes wensen vandaag! Super bijzondere dag! Groet! N.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, lief dat je meeleeft! Op mijn blog kun je over mijn Barcelona-avontuur lezen.

      Verwijderen
  2. Hoi Vee,
    We hebben elkaar ontmoet tijdens fertifair. Wat ONTZETTEND spannend allemaal!! En wat ben je dapper!!

    Vanuit het hoge noorden (Groningen), maakt mijn hart een sprongetje. Ik duim ontzettend voor je en hoop dat ik snel mag lezen dat je rond en dik :-) gaat worden. Geniet nog even heerlijk met je mamma van jullie moment in het prachtige Barcelona.

    Dikke hug,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Monique, dank je voor je reactie! Het was een mooi avontuur en nu weer de spannende wachtweken! Mama en ik hebben erg genoten! Zie mijn blog.

      Verwijderen
  3. hallo vee,

    lees nu een tijdje mee en wil je laten weten dat ik erg aan je gedacht heb afgelopen maandag.

    groet

    BeantwoordenVerwijderen