maandag 4 november 2013

Ik ben zwanger!!

Ongelooflijk, niet te beschrijven, onwerkelijk... Maar echt, ik ben zwanger!!

Wat voorafging.... De eerste wachtweek kwam ik nog redelijk goed door. De tweede was minder.. Jee wat een spanningen. Je zo bewust zijn van je lijf. Ik voelde en voel nog steeds van alles in mijn buik, kriebelen, krampjes, pijntjes. Vreselijk pijnlijke borsten ook.. Je durft niet te hopen dat het is omdat je misschien zwanger bent, je wijt het aan alle hormonen..

Maar dan was daar vanochtend eindelijk hét moment waar ik al zo lang op wacht: een knalpositieve zwangerschapstest!! Mijn mama stond al om 06.45 uur bij mij op de stoep, want die test zouden we samen doen. Plasje opgevangen en test gedaan. Toen begon het lange wachten.. 5 minuten maar liefst! Er ging van alles door me heen.. 'Het zal wel weer niet..' 'Het geluk zal mij wel niet gegund zijn..'

De 5 minuten waren om.. Mama en ik liepen hand in hand de keuken in en... ja! jippie! wauw! te gek! gewoon 2 streepjes!!!! Oh wat zijn we blij! Schoonzus, broer, tante, vriendin gebeld, berichtjes gestuurd... Echt niet te geloven!!

Vandaag de hele dag met een big smile op mijn gezicht rond gelopen op mijn werk. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen! Maar nu weer even rust, zen... Morgen het ziekenhuis bellen voor een echo over 2 weken. Dat worden weer 2 spannende weken.. Alles stap voor stap! Deze hebben we vast binnen! Jihoe!!!

6 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaa!!! Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!

    Nikkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk goed nieuws! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte
    en mooie weken en zal aan je denken tot je de 1e spannende echo hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Ik kwam via via op je blog terecht! Wat super zeg! Van harte gefeliciteerd, succes met de komende weken maar probeer en ook lekker van te genieten want je bent gewoon zwanger!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De aanhouder wint!! Veel geluk gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Va harte gefeliciteerd! En dat de zwangerschap goed mag blijven gaan.

    BeantwoordenVerwijderen