maandag 11 november 2013

5 weken zwanger

Jee wat ben ik verwend de afgelopen week! Heel veel lieve kaartjes, kadootjes, bloemen, leesvoer en berichtjes... Maar oh wat vind ik het ook eng. Het is nog zo onwerkelijk en ik voel me ook erg onzeker.. Die pijntjes in mijn buik pfff.. af en toe voelt het echt als menstruatiepijn.. En ga ik dus weer zenuwachtig naar de wc.

Nog even geduld. Op vrijdag 22 november staat de eerste echo gepland. Die bevestiging heb ik zo nodig! Ik tel de dagen af. Ik probeer positief te blijven en iedere keer als ik naar die 2 streepjes kijk, zeg ik tegen mezelf "je bent hartstikke zwanger!".

1 opmerking:

  1. Hoi, ik ken je niet maar zal eens reageren hihi. GEFELICITEERD!! met je zwangerschap! Geweldig he? Nog 2 zenuwachtige nachtjes slapen en dan zie je hem of haar of hun!! op een beeldschermpje. Spannend hoor. Ik ben zelf 37 en pr dgn geleden voor de tweede keer KID gehad....
    Ik kijk uit naar je verhaal en de foto!! groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen