vrijdag 22 november 2013

De eerste echo!

Zo, wat was ik zenuwachtig vanochtend... Pff. En zo emotioneel.. Toen ik vanmorgen in de auto naar mijn moeder reed, stroomden de tranen over mijn gezicht. Oh wat een spanning.. Ook binnen bij mijn ouders een en al tranen. Ontspannen was moeilijk..

In de wachtkamer van het ziekenhuis gierden de zenuwen door mijn lijf. Wat ging de tijd langzaam.. Eindelijk was ik aan de beurt. Ik kon niet wachten tot we eindelijk de echo gingen doen. Toen ik daar zo lag en de gynaecoloog aan het zoeken was, werd het me weer allemaal te veel en begon ik weer te huilen. Hortend en stotend vroeg ik 'Zie je al wat' en ja daar was mijn kleintje. Wauw, 1 lief klein mensje dat groeit in mijn buik.. Zo bijzonder. En weer tranen. Ik ben zo gelukkig!

We hebben ook het hartje zien kloppen, echt heel speciaal. Het gevoel is niet te beschrijven. Zo fijn die bevestiging. Lief klein mensje, mijn lieffie, wat was het prachtig om je te zien. Deze mama is de gelukkigste vrouw op de aarde! Je bent zo welkom!

En op 10 december mag ik weer een glimp van je opvangen. Dan heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Wat rekenwerk van de gyn gaf aan dat ik vandaag precies 7 weken zwanger ben. Mijn uitgerekende datum is 11 juli 2014.

Wat heerlijk die roze wolk. Ik ga lekker genieten van dit heerlijke gevoel!

4 opmerkingen:

  1. Fantastisch! Moeder zijn is het mooiste wat er is. Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!Je zult een hele goede en lieve moeder zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaa, wat fijn! Gefeliciteerd!

    Nikkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat met je zwangerschap... heb zo in kort je blog gelezen wat ben jij al lang bezig. Wat goed dat je de moed er in houd. Zou niet weten of zelf zou hebben. Ik ben nu anderhalf jaar aan het proberen zwanger te worden.. vandaag mij eerste inseminatie gehad dus laten we hopen.

    BeantwoordenVerwijderen