donderdag 21 juli 2011

Echo 1

Gisteren de echo gehad. Er groeit 1 follikel, maar die was nog niet groot genoeg (11 mm), dus ik moet morgen terugkomen. Ze durfden het niet het weekend over te tillen. Het was weer een kort bezoekje..

Toen ik in de auto terug naar huis zat, dacht ik na over ons gesprek. De gyn had gezegd dat de eventuele terugplaatsing 5 dagen na de Pregnyl-injectie zou zijn.. Dat drong nu pas tot me door... Zo laat pas?? Ai.... Ik ga zondag de 31e op vakantie... Ik dacht dat ik ruim in de tijd zat, maar nu begint het ineens erg krap te worden geloof ik.... Ik kan het niet loslaten... Zou weer een verloren maand zijn... Morgen maar eens goed navragen. Na morgen heb ik nog 9 dagen; dat moet toch genoeg zijn?

Zucht, wat een gedoe allemaal...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten