dinsdag 5 juli 2011

Ongesteld of niet??

Ja, wat zit je lichaam toch raar in elkaar.... Nooit wil ik ongesteld worden, en nu, nu wil ik het, gebeurt het (nog) niet... Moest afgelopen zondag ongesteld worden, nu dinsdag, ben ik het nog niet... En ik wil nu niks liever, want dat betekent dat ik weer verder kan met mijn kinderwens... Ongesteld worden, echo, terugplaatsing... Soms, heel soms flitst het door me heen 'Zou ik toch zwanger zijn?'. Nee, denk ik dan weer, ik was afgelopen maand zo ontzettend ongesteld, dat kan écht niet! Misschien toch maar voor de zekerheid een testje ertegenaan gooien morgen??!

Met de acupunctuur gaat het helemaal goed. Ik kan me iedere keer ontzettend goed ontspannen en val zelfs in slaap met al die naalden in mijn lijf.. Haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten