donderdag 28 juli 2011

Op verkeerd spoor gezet...

Het vervolg van de positieve ovulatietest... Zondagmiddag zag ik dat ik een mail van Arnhem terug ontvangen had. Hierin stond dat ik de Pregnyl gewoon moest spuiten. Ik had immers een positieve ovulatietest en ook de bloedwaardes waren goed... Toen brak mijn klomp... Ik snapte er helemaal niks meer van.. Ik mocht juist geen positieve test hebben en nu kon alles wél gewoon doorgaan? Ik heb meteen een mail teruggestuurd, maar daar kreeg ik geen reactie meer op. Dat is zo ontzettend balen dat je ze in het weekend niet kunt bereiken... Dus heb 's avonds dan toch maar de Pregnyl voor de zekerheid gespoten..

Maandagochtend werd ik al om 08.15 uur gebeld door Arnhem. Het ging toch niet door.. Nou moe!!?!? Mijn gevoelens gingen van hot naar her, eerst 'zou het nog lukken voor de vakantie?', toen 'ja, de terugplaatsing kan plaatsvinden', toen 'shit, positieve ovulatietest', maar 'geen probleem, toch Pregnyl spuiten', en nu weer 'nee, het gaat toch niet door'.

Heb een goed gesprek gehad en ben nu beter voorbereid voor een volgende keer. Als ik weer voor een weekend sta, wil ik gewoon een nummer hebben dat ik kan bellen. Als ik nu zaterdag had kunnen bellen, had ik misschien dan de Pregnyl kunnen spuiten en was vandaag de terugplaatsing.. Ach ja, had, zou, als... Ik ga eerst maar eens genieten van mijn weekje weg.. Even helemaal mijn hoofd leegmaken en opladen weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten