zondag 24 juli 2011

Vette pech... Positieve ovulatietest..

Vrijdag was ik weer in het ziekenhuis voor echo 2. Mijn follikel was gegroeid tot 14,5 mm. Volgens de gyn nog niet groot genoeg en ik zou maandag weer moeten komen voor een echo. Ze wilde nog wel even dat ik bloed ging prikken. Aan de hand van de waarde van het Oediol zou ze kunnen zien hoe mijn follikel door zou groeien of zoiets...

's Middags werd ik gebeld door het ziekenhuis. De bloedwaardes waren van dien aard dat de terugplaatsing gepland kon worden. Ze hadden contact opgenomen met Utrecht en ik zou door Utrecht gebeld worden wanneer ik de Pregnyl zou moeten spuiten.

Even later belde Utrecht al, de Pregnyl zou ik op zondag om 18.30 uur moeten spuiten. De terugplaatsing stond voor vrijdag de 29e gepland (de verjaardag van mijn vader, mooier zou het toch niet kunnen zijn?). Ik had er helemaal zin in! Zou allemaal nog precies vóór mijn vakantie lukken dus..

Maar helaas, het mocht weer niet zo zijn... Zaterdagochtend moest ik de ovulatietest doen, en hoe gek, voorheen was je blij met een positieve test, maar nu dus niet... Hij mocht absoluut niet positief zijn anders zou de terugplaatsing van mijn cryo niet doorgaan... Nou, knalpositief dus... Flink balen.

Terugplaatsing gaat dus niet door... Heb Arnhem al gemaild en zal morgen nog wel even bellen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten